για να ανοίξουμε το δρόμο...

για να ανοίξουμε το δρόμο...
για να ανοίξετε το δρόμο...

Sunday, May 4, 2014

ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΑΣ

ΤΡΙΤΗ 6/5
Ζάννειο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο
«Το αγόρι με τη βαλίτσα» του Μάικ Κένι
Ο συγγραφέας του έργου ο Μάικ Κένι, ένας από τους κορυφαίους συγγραφείς θεα-
τρικών έργων για παιδιά και εφήβους στη Μεγάλη Βρετανία, καταφέρνει με εργαλεία το
χιούμορ και τη δράση να αναδείξει την πραγματικότητα παιδιών του 21ου αιώνα, τα οποία
αναγκάζονται να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους, εξαιτίας της φτώχειας και του πολέμου.
Συγκεκριμένα, το έργο πραγματεύεται την ιστορία ενός νεαρού αγοριού, του Ναζ, ο
οποίος με προτροπή των γονιών του αναγκάζεται να εγκαταλείψει την εμπόλεμη πατρίδα
του προς αναζήτηση μίας καλύτερης ζωής, στο Λονδίνο.. Σύμμαχοί του στο ταξίδι του
αυτό θα είναι η Κρίσια, ένα κορίτσι που θα γνωρίσει τυχαία σε ένα λεωφορείο και ο Σεβάχ,
ο ήρωας των παιδικών του χρόνων, με τη βοήθεια των οποίων, θα καταφέρει να φτάσει
ύστερα από πολλές αντιξοότητες στον προορισμό του. Είναι όμως το Λονδίνο ο προορι-
σμός που είχε ονειρευτεί;
Παίζουν οι μαθητές:Αντωνιάδης Αποστόλης, Αντωνιάδης Βασίλης, Δελασούδας Ιάκω-
βος, Δόγιας Λευτέρης, Κάκου Κυριακή, Καλογήρου Νεφέλη (9ο Γυμνάσιο Πειραιά), Κα-
ραμπίλα Κατερίνα, Καρατζή Τατιάνα, Κομνηνού Κωνσταντίνα, Λερίου Μαρία-Όλγα,
Μπατιστάτος Διονύσης, Μπαούση Αλεξάνδρα, Μπούμπουλη Χρυσάνθη (9ο Γυμνάσιο
Πειραιά), Μώρου Μαργαριτα, Παναγιωτίδου Νένα (9ο Λύκειο Πειραιά), Παρασκευοπού-
λου Νεφέλη- Ιωάννα, Πιερράκος Πατρίκιος, Φρουδάκης Χρήστος, Ψάρρα Μαριάνθη (9ο
Γυμνάσιο Πειραιά), Τεχνική υποστήριξη, Άγγελος Κόντι (3ο ΕΠΑΛ Πειραιά)
Οι Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Πολύνα Μπενάκη, Νίκη Μαματσή

ΚΑΙ 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9/5
Ζαννείου Π.Π. Γυμνασίου και Ζαννείου Π.Π. Γενικού Λυκείου Πειραιά
«Μαουτχάουζεν» Ιάκωβου Καμπανέλλη
Ένα ταξίδι, που ξεκίνησε με το ημερολόγιο της Άννας Φρανκ στη β’ γυμνασίου και πέ-
ρασε από το βιβλίο της Ιστορίας και το Μαουτχάουζεν του Ιάκωβου Καμπανέλλη,
έφτασε στο τέλος του. Είμαστε πια στην α’ λυκείου και… ό τι κρατήσαμε από αυτό το11
ταξίδι είναι τα κείμενά μας, η παράστασή μας : το « Μαουτχάουζεν», και η ομάδα μας…
Διασκευή Σενάριο: Βασίλης Κότσιρας (γ’ γυμνασίου 2012-13)
Ποίημα που συνοδεύει το τέλος της παράστασης: Μπαρμπούνης Κωνσταντίνος.
Σκηνοθετική Επιμέλεια: Συλλογική, από όλα τα μέλη της ομάδας.
Εισαγωγή με κείμενα των παιδιών: Παρουσιάζουν οι Δαφνομήλη Αθανασία, Μπαρμ-
πούνη Άννα, Παρασκευοπούλου Νεφέλη, Πολυχρόνη Σοφία, Τασχουνίδου Μάρθα.
Σκηνικά: Νίκος Δαμίγος ,Ιάκωβος Δελασούδας, Ιωάννης Καλογρηός-Καζιάλες, Αλεξάν-
δρα Μπαούση
Επιμέλεια κοστουμιών: κα Ιωάννα Μαυρουδή , κος Αναστάσιος Πολυχρόνης, Παρα-
σκευοπούλου Νεφέλη, Πολυχρόνη Σοφία, κα Μαρία Φασούλη
Επιμέλεια Φωτισμού, Ήχου και τεχνική υποστήριξη: κος Ζ. Π. Βιδάλης και κος Λ.
Νεοκοσμίδης.
Φροντιστήριο: Αλεξοπούλου Μαριάννα, Αλμυράντη Ειρήνη, Γαρμπή Νεφέλη Γ’ Γυμνα-
σίου Πετσαγγουράκης Γιώργος Α Λυκείου
Στην παράσταση παίζουν οι μαθητές της Α Λυκείου: Αντωνιάδης Απόστολος (Νεα-
ρός Ιάκωβος Καμπανέλλης) Αντωνιάδης Βασίλης (Γερμανός αξιωματικός και κρατούμε-
νος) Αξιώτης Στράτος (Έλληνας κρατούμενος και Ρώσος κρατούμενος) Δαμίγος Νίκος
(Ρώσος κρατούμενος) Δαφνομήλης Γιάννης (Τσέχος κρατούμενος και Γερμανός στρα-
τιώτης) Δαφνομήλη Αθανασία(Κρατούμενη) Δελασούδας Ιάκωβος (Αντώνης, Γερμανός
στρατιώτης) Ζώρζου Νικολέτα (Κρατούμενη) Καλογρηός – Καζιάλες Ιωάννης (Γιόζεφ
Μπαλίνα και Γερμανός αξιωματικός) Μπαούση Αλεξάνδρα (Γιαννίνα) Μπαρμπούνης
Κωνσταντίνος (Ιάκωβος Καμπανέλλης) Μπαρμπούνη Άννα (Κρατούμενη) Μπατιστάτος
Διονύσης (Κρατούμενος) Παρασκευοπούλου Νεφέλη (Κρατούμενη) Πολυχρόνη Σοφία
(Κρατούμενη) Ράπαϊ Φιορέλα (Κρατούμενη) Σαμαρά Ειρήνη (Κρατούμενη) Τασχουνίδου
Βέφα (Γιαννίνα) Τσιβάκης Γιώργος (Σνάιντερ)
Μουσική Ομάδα - Ενορχήστρωση: Χαράλαμπος Λεοντίδης, Ιωάννης Τωράκης
Τραγούδι: Αναστασία Ευδαίμων, Βιολί: Σπύρος Πανάγος, Πιάνο: Εύα Πανάγου
Σαξόφωνο: Χαράλαμπος Λεοντίδης, Μπάσο: Ιωάννης Τωράκης, Κρουστά: Μιχάλης
Κοντογιάννης,
Υπευθυνοι καθηγητές: Κωνσταντίνος Μπέλσης Φιλόλογος Ζάννειο Π.Π. Γενικό Λύκειο
Μαρία Παδουβά Φιλόλογος Ζάννειο Π.Π.Γυμνάσιo 

No comments:

Post a Comment